Vår lidenskap ligger i å utfolde potensialet hos enkeltpersoner, uavhengig av bransje.


Hvordan bli best på service og trivsel?

Vi planlegger og leder workshops for ledere og medarbeidere hvor man har som mål å gi enestående service til kundene. Man gjør er en analyse som strekker seg utover den umiddelbare kundekontakten og omfatter hele kunde reisen, samt dens implementering i nåværende rutiner/praksis.

Gjennom samarbeid og innsats avdekkes muligheter for forbedring i aspekter som miljø, trivsel, funksjonalitet, logistikk og det estetiske innenfor bedriften. Man undersøker om små justeringer er tilstrekkelig, eller om mer betydningsfulle endringer kreves.

Hva er det ønskede resultatet?

1. Være profesjonell og ha en representativ fremtoning gjør at man blir effektiv i håndtering av kunder på alle nivå.

2. Det å ha en sterk evne til å etablere svært gode rutiner som gir ansatte trygghet øker effektiviteten og gevinsten for alle.

3. Teamene man har veiledet har oppnådd imponerende resultater som trivsel og omsetningsvekst.

4. Tilbakemeldinger understreker deres stolthet over arbeidet de leverer og inspirasjonen de har fått gjør at de engasjerer seg for kunder og kollegaer.

Hvor lang tid tar et prosjekt?

Kartleggingsfasen: 1 - 2 uker

Oppstartfasen: 1 - 2 uker

Arbeidsfasen: 6 mnd.

Fra start til slutt tar det 6 mnd. med ett månedlig møte med alle ansatte og ledere. I tillegg besøker vi stedet 1-3 ganger uanmeldt hver mnd.

Hva koster tjenesten ?

Ønsker du et uforpliktende tilbud er du hjertelig velkommen til å ta kontakt for ett treff. Så kan vi skreddersy tilbud på våre tjenester tilpasset ditt behov og budsjett.

Forrige
Forrige

Yoga & Livsstil

Neste
Neste

Prosjekt ledelse